Täältä tissien seasta mutisen kaikille kahdelle lukijalleni =) hyvää juhannusta! Makoilen sängyllä eikä huvita lähteä palelemaan ulos.

PArisuhteen koukerot alkaa muodostua yksioikoisiksi, yhteenmuuttopäätös on nyt tehty ja konkreettisesti tavarat alkaa liikkua asunnosta toiseen, jännittää kovasti...ehkä sitten kun on todella tilanne se, että olemme virallisesti avopari, rauhoittuu omakin olo.Sellainen epävarmuus ja kaikki turha hässäkkä vie ihmisestä voimat! Mutta en kuvittele, että yhteiselo ongelmatonta olis...niin naiivi en enää ole.

Juhannuskihloja odottelin, mutta eipä oo näkyny... no, kaikki ajallaanCool

Soitin alkuviikosta plastikkakirurgian sairaanhoitajalle ja selvittelin leikkausjonossa oloani. Minun  tulee ilmoittaa kun olen saanut pudotettua painoa reilut 10 kg, sitten minut laitetaan johonkin nopeasti etenevään jonoon, koska leikkauskriteerini kyllä täyttyivät, mutta tuo ylipaino on se hidaste mun leikkaustiellä.

Liityin siis netissä pyörivään laihdutusohjelmaan. Mä sain kai kerran täytettyä sinne päiväkirjaan syömisiäni, se tuntu tosi hankalalle, kun piti grammalleen tietää joku broilerin määrä , mitä suuhun oon tunkenu, että sais sen laskurin näyttämään realistisesti sitä, mitä korjattavaa/hyvää ruokavaliossa on. Nauroin tuossa itsekseni, että taidan alkaa karppaajaksi, se sopis mulle. Vetelisin vaan rasvasta makkaraa ja jotain kasviksia ja laihtuisin, heh.Mutta sitten masennuin, kun tajusin , että joutuisin kieltäytymään kesän lempiherkuista-muurinpohjalätyistä! Eli ei sitten karpata. Skarpata kyllä täytyy isosti, että lähtis nyt tuo paino putoamaan.Painonvartioita oon kans harkinnu, mutta nyt ei oo varaa siihen, ja entisen painonvartijoiden ohjelman oon heittäny tyhmyyksissäni roskiin- voi että harmittaa, silloin laihduin aivan kevyesti (sopiva ilmaisu?) 13 kg, joista takaisin on nyt tullu sitten 5kg.

Tänään voiskin käydä vaikka kävelyllä ennen saunaa. Mikäli ei sada ja löydän huopikkaat ja toppatakin ja turkishousut helpostiNauru IHANA TÄMÄ SUOMEN KESÄ!!!

"aaaa,kesän lapsi mä oon..."Nauru